Nu är det lördagkväll..och vad händer?

Hej på er (a la Uffe uttal)

Vad händer denna lördagkväll i september? Jag har ingen aning, antingen blir det gänget eller kanske en hemmakväll? Jag är sugen på att göra nåt men inget har spikats ännu.. Jag är lite sugen på att dra in till stan och kolla läget och kanske dansa lite :D Men vi får se.. klockan börjar ticka och man har ju inte all tid i världen.. Nåja! Väntar iaf på att Bella ska ringa tillbaka snart och då vet jag förmodligen hur kvällen slutar!

Idag har jag varit på kalas hos min 92 åriga farmor och träffat lite släkt, vilket var trevligt! Lilla Frida hade hunnit bli 11 månader och gud så söt hon är, mah! Lilla Rebecka konstaterade ett par ggr att hon var lika gammal som handen.. alltså 5 år! Gulligt.. Under kalaset serverades det smörgåstårta och vanliga tårtor och kakor och självklart KAFFE :D Det var mumsigt. Nu ikväll har det inte blivit någon direkt mat i och med att både jag och pappa var/är vrål mätta..

Nu ska jag leta fram ett par jeans! Ha en trevlig kväll vad ni nu än hittar på :) CIAO!

haha oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0