Hej och hå

Allt bra med er? Jag mår bra. Är lite seg efter jobbet bara, men jag ska snart ta en powernap!
Ikväll blir det nog ganska lugnt! Jag tänkte laga min goda pasta och pastasås och sen kolla på Allsång på skansen. Jag ska ju upp och jobba imorgon igen så det blir tidig läggdags idag också :) Men det gör inget.

Har inte uppdaterat på några dagar men min helg har varit väldigt bra! Har grillat med mamma o Lars, festat med min pojk och vänner, jobbat samt chillat! Perfekto. Denna helgen som kommer nu så blir det lite jobb men jag ska även hinna med att glo lite fotboll och grilla.

Kommer bli en fett bra helg :)
Nu ska jag sova några minuter..
CIAO


(jag på midsommar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0