Midsommarhelgen

Hej på er

Hur är läget? Jag mår kalas. Det har varit en strålande dag, jag har jobbat (inte så länge), njutit av vädret och tagit det ganska manana!
Gott snack.

Hur var er midsommar då? Min midsommar var toppen.. Den bästa hittills! Jag spenderade den med min underbara pojkvän samt goda vänner (några saknades dock :( ) Men den var grymt bra annars! Och jag ser verkligen fram emot kräftskivan i augusti! Men det är långt dit..
Gårdagen var ganska seg.. eller snarare väldigt seg.. haha! Jag och patrick mådde väl sådär så vi låg mest i sängen och drack fanta och kollade på titanic och the ring! Faktiskt en mysig lördag, även om den bara spenderades i sängen haha

Nu ikväll blir det till att chilla grillen och kolla på en film och sen somna någelunda tidigt!
Saaaaatan va sugen jag är på coca-cola! Men nej, jag får inte..

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0