Late night with Jack

Hejsan Svejsan

Lördag, strålande sol, god frukost och ett ganska bra hunör. Jag är lite trött i huvudet dock men sånt löser sig alltid med lite cocacola!
Well, Igår så var jag, Katarina, Hanna, Tobbe och Hugo hemma hos André och hade spelkväll. Vi spelade diamanten och Familjegeni! Jag och andré pownade noobs, även om vi inte vann! Men vi var jävligt nära haha..

Sen beslöt vi oss för att kolla läget i staden och det var väldigt dött, men så träffade jag på Jossan inne på tre hjärtan! Oj va glad jag blev! :D Inte sett henne på ett tag så det var riktigt kul! Sen drog vi oss hemåt för alla började bli sega och vi visste inte vart vi skulle bege oss heller så det blev hemåtmarsch! Somnade jävligt gött i min säng och vaknade och drack upp en halv coca cola flaska för det var typ 30 grader i mitt rum och jag svettades som en griiiiiis. usch!

Sen vaknade jag av att Lina ringde mig :) tänkte först ligga och snooza nån timme till.. och klockan var ändå typ tolv då.. men så kollade jag ut och solen strålade så jag gick upp istället och åt en god frukost! Nu sitter jag här och doftar gott och ska snart bege mig till Patrick! Oh va jag längtar!

Hörs later yaaaao
HÅNGEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0