sakta men säkert

Hej på er!

Mår ni bra? Jag mår alldeles fint.. är dock inte extremt sugen på att jobba idag, igen! Men jag måste! Och det blir kul att öppna lönekuvertet den 25:e.
Vad har ni gjort i dagarna nu då? Jag har varit med min man.. Fan va vi är bra på att göra Tacopaj.. asgrymma! Och sen så gick vi ut i fredags och det var riktigt lyckat :) Dock skulle jag ju jobba dagen efter men det gick med 2 st treo och lite samarin! haha

Och igår skulle jag egentligen varit fett på G och festat, men mitt sinne och min kropp orkade verkligen inte.. Kollade läget en stund.. men fyfan.. började må apa! Så jag åkte hem istället och kollade på en film och somnade gottigott.
Som sagt.. ska jobba om en stund så det kanske är hög tid att sminka sig lite? Behöver ju faktiskt inte starta dagen med att se ut som en gris och skrämma kunderna.

Nä, simma lugnt! PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0