Sunday!

Hej på er

Hoppas allt är bra :-) Jag mår förträffligt! Var hemma hos Nygren igår och firade henne! Och det var jätte kul! Sjukt bra stämning och god tårta! Dock skulle jag valt ett par mer passande skor eftersom min rygg höll på att strejka hela kvällen.. men men, man lär sig av sina misstag!

Jahopp, då var det söndag igen.. vad händer det idag då? Lite kvalitetstid med pappa och bara ha en mysig söndag. Kladdkakan står ju i ugnen så den kan vi nog snart naffsa i oss :-) Jag unnar mig saker typ en gång i veckan. Jag har ju gått ned 4,5 kilo totalt nu och jag känner mig riktigt nöjd! Frisk o sund.

Nää nu ska jag bädda och plocka undan här! Men på återseende ;-)
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0