Autumn.. kind of

Hejsan

Oj.. längesedan jag skrev i min lilla blogg, men jag har faktiskt haft annat för mig och inte heller varit särskilt sugen på att skriva nåt heller för den delen.. Men nu känner jag att det var dags att uppdatera lite.

Jag har ju inte nämnt så mycket om sommaren och jag orkar inte skriva allting jag gjort heller, men litegrann kan jag skriva om.
Först o främst så har jag haft en grymt bra sommar med mina vänner :) Varit på stranden och även jobbat en del. Sen så var jag och Patrick en weekend i vår huvudstad och bodde två nätter i en lyxsvit på Kungsholmen! Den helgen var så sjukt underbar. Den innehöll allt.. Den var rolig, romantisk, mysig, äventyrlig och festlig! Awesome. Så dit ska vi åka fler gånger! Och definitivt bo i samma svit.. ack så många gånger vi badade jacuzzi och mös! mmm!
Sen så har vi varit i Stenungsund och i Göteborgs skärgård! Sååå himla vackert! Väldigt mysiga dagar. Sen har det blivit lite småutflykter här hemma med min fina Patrick och mina fina vänner.

Och nu börjar vi ta ett steg närmare hösten, vilket är ganska mysigt tycker jag! Det kommer bli extra mycket myskvällar!
Och om bara typ två veckor så har jag och min underbara Patrick varit ihop i ett halvår.. För vissa är det kanske typ " öh okej, kul" Men för oss är det helt underbart! Jag älskar verkligen dig mer för varje dag som går och du är det bästa som hänt mig! <3<3 Det här är bara början, hjärtat!

Well.. jag ska återgå till det jag gjorde innan, men skriver snart igen!
Kram


Stockholm, baby! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0