God morgon solstrålar

Hur mår ni då? Jag mår bara bra :) Sitter här och dricker kaffe, söker jobb och njuter av typ ingenting! Den här veckan eller ifrån i torsdags så har jag och Patrick haft hans hus själva eftersom hans mamma är på semester. Det har varit supermysigt! Lagat mat ihop, myst och "haft sitt egna". Det känns hur bra som helst, så det blir inga problem med det framöver heller! ;)

Idag så blir det städning, långpromenad, jobbsökande! Och givetvis matlagning.. men vet inte vad vi ska laga?! Det återstår och ser.

Jag längtar till helgen för då är det äntligen LÖNING! Som jag har väntat och längtat.. Och denna helgen ska jag unna mig med lite god dricka och mat. För det var längesen jag gjorde det.

Nu ska jag fortsätta leta jobb.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0