Höstmys

God kväll

Vilket höstväder det har varit idag. Kallt, regnigt och blåsigt! Men är man inomhus och tänder massa ljus och sitter under en filt är det ganska mysigt.
Vad har hänt idag då? Hm.. inte så jättemycket. Har kännt mig allmänt seg idag så jag har mest lullat runt i myskläder och myst. Varit på kören också sen ikväll kom Madde hem till mig och drack en kopp kaffe och snackade lite skit medans vi kollade på kungarna av Tylösand..
Alltså jag har nog aldrig varit med om ett mer pinsamt och förnedrade program än det. FY!!!

Så mycket pinsamt och odrägligt som visas det får mig att skämmas för att vara Halmstadbo! Vissa saker som visas är väl okej, men vissa saker som offentligt sex i TV får det att gå alldeles för långt. Pinsamt tycker jag! Inte coolt..

Vad händer imorgon då? Jag ska ringa till min gamla chef på Olsgården och prata med henne om eventuellt jobb.. sen så ska jag åka hem till Patrick! Sen blir det en lång promenad också under dagen! Jag gick faktiskt idag.. Blev hyffsat blöt, men känner mig väldigt duktig!

Nu ska jag sova
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Maggan

Så söööta ni är!!! <3<3

2010-09-24 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0