Rise and shine

Hej på er

Idag är det lördag, lite halvtradit väder. Men det gör inget tycker jag! Har städat och donat lite här hemma (även om jag har huvudvärk).
Vad hittade jag på igår då? Joo jag var faktiskt bara hemma igårkväll.. Kände mig seg, ont i huvudet och kände bara för att vara hemma.. Så det blev till att titta på tv och nån film sen kröp jag ner för mitt huvud dunkade på ganska bra.. typiskt nog har huvudvärken inte försvunnit ännu men får dricka hinkvis med vatten idag och hoppas på att det går över.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Är ledig för övrigt.. Kanske blir att kolla in kulturnatten i stan.. Vi får se! Ska höra med mina fellows om det finns intresse.
Imorgon så får jag gå upp ganska tidigt för vi (kören) ska sjunga i kyrkan.. Därefter beger La familia oss till Växjö för att fira lill tjolanta i efterskott på sin födelsedag! Det ska bli mysigt.. Sen på kvällen åker jag nog hem till Patrick och myser lite :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0